Sanovat nää valekomut liian anarkisti, ei hyvä. Heille minä sanon " Marx, Engels & Lenin totesivat " olkoon homo sapiensin tulevaisuus, niinkuin alkunsa : ei luokkayhteiskuntaa, ei valtiovaltaa eikä hierarkioita ". Punamustat sanovat " liian komu ei hyvä. Heille minä sanon " on niitä, jotka näkevät maailman sellaisena kuin se on, ja kysyvät miksi ? " Ja on niitä jotka näkevät maailman sellaisena kuin se voisi olla, ja kysyvät - miksi ei ? Konservatiit, liberaalit, porvarit ym. uskonhihulit ja revisionistit sairaissa mielissään syyttävät kuorossa : " kahjo kannattaa vallankumousta, me sanomme love & peace - hyvinvointia kapitalismilla. " Totisesti heille minä vastaan : " en minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan, vapauden, moraalin ja uuden ajan...muutoksen ajan...Jos haluat rauhaa - valmistaudu sotaan.

 

Kuka hän on, mikä hän on ? Minä olen mikä minä olen. Olen valtiovallan vihollinen nro 1. Olen demoneille enkeli ja enkeleille demoni. Olen vain väärässä ajassa ja paikassa, jote muutan ajan ja paikan. Teräksen salaisuus ei ole miekassa vaan kädessä joka sitä heiluttaa. Mieli ohjaa kättä, mikä ohjaa mieltä ? Valaistuneilla yksilöillä oma elämänkatsomus ja kyky havainnoida ympäröivää todellisuutta ja viisaus kyseenalaistaa kaikki olemassaolevat säännöt ja normit. Älykkäällä yksilöllä on kyky itsenäiseen ajatteluun ja johtopäätöstenten tekemiseen. Kirottuja olkoon idiootit, jotka papukaijan lailla toistavat poliittisia & hengellisiä johtajiaan, niin onhan se helpompaa toistaa toisten ajatuksia, kuin kyetä itse havainnoimaan olemassaoleva todellisuus ja muodostaa omia mielipiteitä.

Kun ymmärtää olemassaolevan todellisuuden, ymmärtää että se on sellainen jollaiseksi sen teemme. Syyllinen riistävä kapitalismi, rikos on riistäminen tuomio on PTAJ.

 

Joda